maandag 27 augustus 2012

Nooit weer...

Spectaculair….


Als fanatiek sporter ben ik wel eens vroeg op de ochtend een klein rondje aan het hardlopen.
Dat hardlopen in de vrije natuur is niet alleen voor mijn conditie. Vaak is het simpelweg ook omdat het buiten zo prachtig, ongerept en stil kan zijn tussen 6.00 en 7.00 uur ’s ochtends.
Soms is de natuur buitengewoon mooi of ronduit spectaculair.

Deze foto is in mei 2011 genomen rond 6.00 uur ’s ochtends.
Het is niet alleen een prachtig plaatje. Deze foto is inmiddels zo bijzonder voor mij geworden omdat dit stukje natuur er niet meer is. Heel rap tempo is men bezig een nieuwe snelweg aan te leggen.
Rest hieraan de herinnering en niet te vergeten deze foto.

Moi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt!

Ik hoop dat je nog eens terug komt....,
dan neem ik je mee
in een wereld door mijn ogen.